Felanmälan BRF:er

Är det något som inte fungerar som det ska? Alla fel i fastigheten – i lägenheten, trapphuset eller utanför – anmäler du enklast till oss via formuläret nedan. Din felanmälan når oss direkt och vi handlägger ditt ärende så fort vi kan. Fyll i så mycket information som möjligt. På så sätt kan vi snabbt lösa problemet på bästa möjliga sätt. 

Du kan också nå oss på telefon 021-475 07 00 på vardagar mellan 07:00-16:00. Övriga tider ringer du vår jourtjänst på 021-475 07 10

Akuta ärenden som t ex strömavbrott eller vattenläcka ska alltid anmälas via telefon så vi kvickt kan rycka ut.

Så arbetar vi med felanmälan för BRF:er

För BRF:er och fastighetsägare där HJT ansvarar för underhåll och service kan boende och hyresgäster smidigt göra felanmälan direkt via webben eller telefon. Vi arbetar aktivt för att ha så korta handläggningstider som möjligt på våra inkommande ärenden och ser till att rycka ut så fort vi får tid och möjlighet. Med HJT Service hjälp kan ni som BRF eller fastighetsägare tryggt och smidigt överlämna ansvaret för akuta fel, service och underhåll.

Kontakta oss gärna, så berättar vi mer!